Avia B-534 je čehoslovačka dvokrilac proizveden u periodu između Prvog svetskog rata i Drugog svetskog rata.
Godine 1932. u Čehoslovačkoj je napravljen prvi prototip ovog aviona sa jednim motorom. To je bio borbeni
dvokrilac, Avia B - 34, dizajniran od strane František Novotni . Nakon izmena, čehoslovačko Ministarstvo odbrane je naručila B -34S.
Posle toga napravljen je drugi prototip, Avia B - 34/2 čiji je pogon bio na 600 KS (450 kV).
Avia B - 34/2 svoj prvi let je imao 25. maja 1933 . Prototip je poslat na testiranje u septembru i bio je redizajniran kao B- 534.1 Dana 10. septembra, B - 534 je prikazan u javnosti po prvi put na jednom Vojne vazduhoplovnom mitingu.
Drugi prototip, B - 534/2 je završena u septembru 1933. Razlikovao se od prvog prototipa u tome, jer je imao zatvorenu kabinu, revidirani rep i donji stroj. Dana 14. aprila 1934. probni pilot Vaclav Koči uspešno je stekao Čehoslovački nacionalni brzinski rekord od 365,7 kilometara na čas ( 227.2 mph ).
B-534 je dizajniran kao jednomotorni dvokrilac. Prve isporuke B-534 počele su u oktobru 1935. Prvi od njih 100 bili su prve serije. Drugi prototip je bioplan iz I serije, iako je napravljen sa otvorenom kokpitu. Ovi avioni rano serije su u početku naoružani sa četiri 7.92mm. Dva su se nalazili u nosu obe strane motora, na sličan način na Avia B - 34 i dve su smeštene u krilima.
Naglo Podela Čehoslovačke 1939 sprečila je korišćenje B-534 u borbi od strane naroda koji ga je proizveo.
Godine 1932. u Čehoslovačkoj je napravljen prvi prototip ovog aviona sa jednim motorom. To je bio borbeni
dvokrilac, Avia B - 34, dizajniran od strane František Novotni . Nakon izmena, čehoslovačko Ministarstvo odbrane je naručila B -34S.
Posle toga napravljen je drugi prototip, Avia B - 34/2 čiji je pogon bio na 600 KS (450 kV).
Avia B - 34/2 svoj prvi let je imao 25. maja 1933 . Prototip je poslat na testiranje u septembru i bio je redizajniran kao B- 534.1 Dana 10. septembra, B - 534 je prikazan u javnosti po prvi put na jednom Vojne vazduhoplovnom mitingu.
Drugi prototip, B - 534/2 je završena u septembru 1933. Razlikovao se od prvog prototipa u tome, jer je imao zatvorenu kabinu, revidirani rep i donji stroj. Dana 14. aprila 1934. probni pilot Vaclav Koči uspešno je stekao Čehoslovački nacionalni brzinski rekord od 365,7 kilometara na čas ( 227.2 mph ).
B-534 je dizajniran kao jednomotorni dvokrilac. Prve isporuke B-534 počele su u oktobru 1935. Prvi od njih 100 bili su prve serije. Drugi prototip je bioplan iz I serije, iako je napravljen sa otvorenom kokpitu. Ovi avioni rano serije su u početku naoružani sa četiri 7.92mm. Dva su se nalazili u nosu obe strane motora, na sličan način na Avia B - 34 i dve su smeštene u krilima.
Naglo Podela Čehoslovačke 1939 sprečila je korišćenje B-534 u borbi od strane naroda koji ga je proizveo.
Нема коментара:
Постави коментар